
| نام و نام خانوادگی | سمت سازمانی | شماره اتاق | تلفن تماس |
| دکتر علی فیروز زارع | مدیر نوآوری و مالکیت فکری | --- | ۰۵۱۳۸۸۰۲۵۳۴ |
| فاطمه ذوالفقاریان | کارشناس مسئول نوآوری و مالکیت فکری | ۲۱۴ | ۰۵۱۳۸۸۰۲۴۱۹ |
| راحله نیک بین | کارشناس مالکیت فکری | ۲۱۴ | ۰۵۱۳۸۸۰۲۳۵۳ |
| کارشناس نوآوری |
با توجه به وظیفه ذاتی دانشگاه ها به عنوان قطب تولید علم و فناوری در ارتقا فرهنگ نوآوری و خلاقیت و گسترش روز افزون این حوزه در دانشگاه ها در سراسر دنیا، نوآوری و مالکیت فکری که به عنوان بخشی از گروه های زیر مجموعه مدیریت ارتباط با صعنت و دانشگاه قرار داشتند، با درک اهمیت نوآوری و نوآفرینی، با اصلاح ساختار سازمانی، این گروه به مدیریت ارتقا یافت. مدیریت نوآوری دانشگاه فردوسی مشهد در سال ۱۴۰۱، مطابق دستور چهاردهم مصوبه هیات امنا مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ ایجاد گردید و در سال ۱۴۰۲ مطابق مصوبه هیات امنای دانشگاه با نگاه به دو حوزه حائز خلاقیت و نوآفرینی شامل نوآوری و مالکیت فکری، مالکیت فکری نیز به این مدیریت اضافه شد.
در این راستا دو وظیفه ترویج فرهنگ نوآوری و حمایت از طرح ها و اقدامات نوآورانه در دانشگاه به عنوان چشم انداز این مدیریت تعریف شد.
از جمله مهترین برنامه های اجرا شده و در دست اقدام مدیریت نوآوری و مالکیت فکری دانشگاه در حوزه نوآوری میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
| |
|
|
|
|
|
| ۳ | ۳۰ | ۴۳۵ | ۸۹۴ | ۳۱ | ۴ |
| مراکز نوآوری و خلاقیت | دوره های برگزار شده | دانش آموختگان دوره ها | عضو باشگاه نوآوران جوان | دوره های برنامه ریزی شده | امین لیگ نوآوری فردوسی |